Beeld & geluid

De ultieme beleving

De ultieme filmbeleving, hoe creëer je dat? Beleving is afhankelijk van een aantal factoren zoals, beeld, geluid, kleur, voice-over en op welke manier er een verhaal verteld wordt. Lees hieronder verder om te zien hoe wij deels de ultieme beleving maken in onze video's.

Meegenomen in de beleving

Sound design

Omdat geluid net zo belangrijk is als beeld wordt ons geluid optimaal bewerkt. Zo bent u er van verzekerd dat er een ultieme beleving ontstaat bij jouw doelgroep.

Color grading

Zwart-wit of kleur? Met kleur creëren wij een passende sfeer om de kijker een ultieme beleving te geven. Ook kan je een product veel meer tot zijn recht laten komen. Wij besteden aandacht aan optimale kleurcorrecties en creëren hierdoor de gewenste sfeer.

Story telling

Een goede duidelijke verhaallijn is essentieel voor een succesvolle video. Wij helpen jou om op de juiste manier een verhaal te vertellen zodat de kijker niet zijn interesse verliest. Wij schrijven graag mee, geef ons input en wij doen de rest.

Voice-over

Een professionele voice-over draagt bij aan het verhaal van jouw video. Je kan hiermee bepaalde elementen of scenario’s versterken. Een voice-over is al jaren een van de meest gebruikte elementen in een video. Denk maar eens aan reclame spots. Wij adviseren en voorzien je graag van voice-over.

Wanneer kies ik voor een professionele voice-over?

Een voice-over voegt een extra dimensie toe aan een video. Door een voice-over op de juist manier in te zetten kan je meer emotie creëren of een filmpje nog gemakkelijker laten binnenkomen.  Het is vaak wel prettig als de stem past bij de film en het doel van de film. Eigenlijk is het heel logisch als je kijkt naar de psychologische kant, welke stem komt bij jou binnen?

Ga je voor het beste resultaat en voor de meest professionele look and feel dan is het zeker aan te raden om een stem acteur in te huren via ons. Wij adviseren je graag over de mogelijkheden.

Een voice-over zal ook sneller en directer aankomen. Klanten laten zich makkelijker een verhaal intrekken als ze alleen hoeven te luisteren. Voorwaarde is wel dat de spreker het goed weet over te brengen. Ook kan een klant binding of emotioneel betrokken worden bij het verhaal. De klant overtuigen, ontroeren of een product laten ervaren is natuurlijk wel wat wij willen bereiken met onze video’s.